شرح وظایف مسئول دفتر توسعه v تدوین برنامه استرتژیک دفتر توسعه v تدوین برنامه عملیاتی دفتر توسعه به طور سالانه v تدوین پمفلت هاي آموزشی و بارگزاري در سایت دانشکده به منظور استفاده اعضاي هیات علمی v بروز رسانی آیین نامه هاي مربوط به هیات علمی و غنی سازي سایت دفتر توسعه v همکاري با EDC در راستاي نیاز سنجی و هماهنگی ارتقاي توانمنديهاي اعضاي هیات علمی v همکاري با EDC در راستاي نظارت بر تدوین و بازنگري برنامههاي آموزشی v ارائه گزارش عملکرد دفتر توسعه دانشکده در جلسات مسئولین دفاتر توسعه EDC v برنامه ریزي سالانه جهت برگزاري کارگاههاي آموزشی بر اساس نیاز سنجی v هدایت و هماهنگی با کارشناس دفتر توسعه جهت اجرا و نظارت بر ارزشیابی اعضاي هیات v علمی توسط دانشجویان، خود ارزیابی و ارزیابی توسط همکار v برگزاري جلسات کمیته ارزشیابی جهت تحلیل فرایند ارزشیابی هر 6 ماه یک بار v نظارت بر فرایند ارزشیابی فراگیران توسط اساتید و ارائه بازخورد به اساتید با تحلیلآزمونها v هدایت و رهبري کارشناس دفتر توسعه در راستاي تامین اهداف دفتر توسعه v نظارت بر عملکرد کارشناس دفتر توسعه و پیگیري اقدامات محول شده v نظارت بر کمیت وکیفیت طرحهاي درسی بارگزاري شده در گروههاي آموزشی v برنامه ریزي و پیگیري در خصوص تشکیل کمیته دانش پژوهی v ارایه مشاوره در زمینه اجراي طرحهاي پژوهش در آموزش با همکاري سایر اعضاي کمیته دانش پژوهی v نظارت بر فرایند ارسال طرحهاي دانش پژوهی v شرکت فعال در جلسات شوراي آموزشی v نظارت بر انجام ارزشیابی درونی توسط گروههاي آموزشی v برنامه ریزي جهت برطرف نمودن نواقص و کمبودهاي موجود بر اساس نتایج ارزشیابی دفتر توسعه توسط EDC v مشارکت فعال در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود به منظور توجیه دانشجویان براي شرکت در ارزشیابی اساتید
|