- انجام امور اداری و دفتری رئیس دانشکده در رابطه با ارتباطات داخلی، بین المللی و دانشگاهی
- نظارت و پیگیری اموری که از سوی رئیس دانشکده ابلاغ گردیده است - دریافت مکاتبات واحدهای دانشکده و صدور ابلاغ کلیه مکاتبات، دستورات و نظرات آن دانشکده به واحدها و یا مؤسسات و سازمانهای خارج از دانشکده - تهیه و تنظیم صورتجلسات شوراها و کمیته هایی که در محدوده تشکیلات حوزه ریاست دانشکده تشکیل می گردد - تنظیم قرار ملاقاتهای ارباب رجوع با رئیس دانشکده - پیگیری و ارسال و دریافت نمابرهای رئیس دانشکده - پیگیری ثبت نامه های دفتر رئیس دانشکده - نظارت بر امور داخلی دفتر و نیز تشریفات میهمانان رئیس دانشکده از جمله وظایف مسئول دفتر می باشد - برنامه ریزی و نظارت جهت اجرای مصوبات شورای سازمان اسناد ملی ایران در زمینه امحاء اوراق زاید و انتقال پرونده های راکد به مرکز بایگانی راکد دانشکده و تحویل اسناد ملی واجد ارزش - ارزشیابی اوراق و سوابق راکد به منظور تشخیص و تعیین اوراق زاید قابل امحا بر اساس راهنمایی واحد اسناد - جمع آوری و طبقه بندی و ترکیب، حذف و متحدالشکل ساختن فرمهای مورد عمل و نظارت بر تهیه و تکثیر فرمها به منظور جلوگیری از تهیه فرمهای غیر استاندارد تکراری و غیر لازم -پاسخگوئی به ارباب رجوع بر اساس مقررات مربوطه - انجام هماهنگی های مربوط به جلسات هیات رئیسه دانشکده
|