برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1405/03/24 - 09:00
  • - تعداد بازدید: 50
  • - تعداد بازدیدکننده: 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zwqf

کارگاه برون بخشی ارتقای سواد سلامت برای رابطین سلامت ادارات شهرستان میاندوآب برگزار شد

کارگاه برون بخشی ارتقای سواد سلامت برای رابطین سلامت ادارات شهرستان میاندوآب برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی میاندوآب، یکشنبه ۲۴ خردادماه سالجاری کارگاه برون بخشی ارتقای سواد سلامت برای رابطین سلامت ادارات شهرستان به همت واحد آموزش و ارتقا سلامت مرکز بهداشت با حضور دکتر شهرام احمدی جانشین ریاست و معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی میاندوآب، جمعی از رابطین سلامت ادارات و سازمان های شهرستان و مسئولین و کارشناسان ستادی مرکز بهداشت برگزار شد.

گفتنی است؛ رابطین سلامت از نهاد و جنس خود مردم‌اند که بدون هیچ چشم‌داشتی، ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در قالب برنامه ملی خود مراقبتی، با ارتقای سواد سلامت جامعه در حوزه‌های مختلف سطح سلامت مردم را بهبود می‌بخشند.

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب از رابطین سلامت ادارات و سازمان های شهرستان انتظار دارد بر اساس اهداف برنامه، یادگیری مفاهیم و مهارت‌های بهداشتی اولیه و انتقال آن‌ها به همشهریان، پیگیری و انتقال پیام‌های مرکز بهداشتی درمانی به مردم شهرستان، جمع‌آوری آمار و اطلاعات حیاتی در محدوده فعالیت خود و جلب همکاری و مشارکت همشهریان برای رفع مسائل مرتبط با سلامتی اقدام نمایند.

  • گروه خبری : گروه های محتوا,اخبار برگزیده,گالری عکس
  • کد خبر : 29671
کلمات کلیدی
روح الله  نبی زاده
خبرنگار

روح الله نبی زاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب