پویش نبض امید در میاندوآب به صدا درآمد
پویش نبض امید در میاندوآب به صدا درآمد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی میاندوآب، پنجشنبه ۲۱ خرداد ماه سالجاری در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با هدف حمایت از مادران باردار نیازمند، پویش «نبض امید» به همت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب و با همراهی و همکاری واحد بهداشت خانواده مرکز بهداشت و خیر گرانقدر عرصه سلامت خانم دکتر تقی زاده در محل مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی بکتاش برگزار شد.
در این پویش، خدمات سونوگرافی رایگان برای مادران باردار پرخطر و بیبضاعت ارائه شد تا ضمن کاهش بخشی از دغدغههای درمانی این گروه، زمینه شناسایی به موقع مشکلات احتمالی دوران بارداری و ارتقای سلامت مادر و جنین فراهم شود.
این اقدام خیرخواهانه با رویکرد مسئولیت اجتماعی، حمایت از خانواده، ترویج فرزندآوری سالم و ایمن انجام و مورد استقبال و قدردانی مراجعان قرار گرفت.
روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان میاندوآب ضمن استقبال و قدردانی از بزرگواری همه خیرین عرصه سلامت، اجرای چنین برنامههای خداپسندانه را گامی مؤثر در جهت حمایت از اقشار آسیبپذیر جامعه و تحقق اهداف کلان حوزه جمعیت و سلامت خانواده می داند.
۲۱ خرداد ۱۴۰۵
نظر دهید