برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1405/03/24 - 12:00
  • - تعداد بازدید: 49
  • - تعداد بازدیدکننده: 49
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZCqf

 آیین تکریم، تجلیل و جشن بازنشستگی همکاران بیمارستان حضرت فاطمه(س) میاندوآب

قدردانی از سال‌ها ازخودگذشتگی؛

 آیین تکریم، تجلیل و جشن بازنشستگی همکاران بیمارستان حضرت فاطمه(س) میاندوآب

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی میاندوآب، آیین تکریم، تجلیل و جشن بازنشستگی همکاران ارجمند و پرتلاش بیمارستان حضرت فاطمه(س) شهرستان میاندوآب روز یکشنبه ۲۴ خردادماه سالجاری با حضور دکتر یوسف روستا ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب، دکتر رحیم زاهری ریاست بیمارستان حضرت فاطمه (س)، مسئولان دانشکده و جمعی از مسئولین و همکاران بیمارستان در فضایی صمیمی برگزار شد.

در این مراسم، از همکاران گرانقدر به پاس سال‌ ها تلاش، تعهد و خدمات صادقانه آنها با اهدا لوح سپاس و هدیه نقدی تقدیر شد.

در حاشیه این مراسم ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب مسئولین جدید بیمارستان حضرت فاطمه(س) را معارفه نمود.

  • گروه خبری : اخبار برگزیده
  • کد خبر : 29676
کلمات کلیدی
روح الله  نبی زاده
خبرنگار

روح الله نبی زاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب