آیین تکریم، تجلیل و جشن بازنشستگی همکاران بیمارستان حضرت فاطمه(س) میاندوآب
قدردانی از سالها ازخودگذشتگی؛
آیین تکریم، تجلیل و جشن بازنشستگی همکاران بیمارستان حضرت فاطمه(س) میاندوآب
به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی میاندوآب، آیین تکریم، تجلیل و جشن بازنشستگی همکاران ارجمند و پرتلاش بیمارستان حضرت فاطمه(س) شهرستان میاندوآب روز یکشنبه ۲۴ خردادماه سالجاری با حضور دکتر یوسف روستا ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب، دکتر رحیم زاهری ریاست بیمارستان حضرت فاطمه (س)، مسئولان دانشکده و جمعی از مسئولین و همکاران بیمارستان در فضایی صمیمی برگزار شد.
در این مراسم، از همکاران گرانقدر به پاس سال ها تلاش، تعهد و خدمات صادقانه آنها با اهدا لوح سپاس و هدیه نقدی تقدیر شد.
در حاشیه این مراسم ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب مسئولین جدید بیمارستان حضرت فاطمه(س) را معارفه نمود.
نظر دهید