برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1405/03/24 - 13:30
  • - تعداد بازدید: 53
  • - تعداد بازدیدکننده: 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZFqf

بازدید میدانی رئیس دانشکده علوم پزشکی میاندوآب از بیمارستان حضرت فاطمه(س)

بازدید میدانی رئیس دانشکده علوم پزشکی میاندوآب از بیمارستان حضرت فاطمه(س)

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی میاندوآب، یکشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۵ دکتر یوسف روستا رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه(س)، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات درمانی، وضعیت بیمارستان و رفع موانع احتمالی، از این مرکز درمانی بازدید کرد.

دکتر یوسف روستا ریاست دانشکده علوم پزشکی میاندوآب به همراه مسئولین دانشکده از تجهیز و راه اندازی آسانسور فاز قدیم بیمارستان و تجهیز و خرید کنسول های بخش NICU دیدن نمود و مورد بهره برداری قرار دادند.

گفتنی است؛ در راستای تجهیز و استانداردسازی بیمارستان حضرت فاطمه(س) شهرستان میاندوآب؛ تعویض درب ها و استانداردسازی آسانسورهای فاز قدیم بیمارستان بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و همچنین برای خرید کنسول های بخش NICU بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است که در جهت خدمات دهی هرچه بهتر به همشهریان اختصاص و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این بازدید، دکتر رحیم زاهری ریاست بیمارستان حضرت فاطمه(س) ضمن بیان برنامه های آتی بیمارستان، نقطه نظرات خود و مسائل و چالش های این مجموعه درمانی را با رئیس دانشکده علوم پزشکی میاندوآب در میان گذاشتند.

  • گروه خبری : اخبار برگزیده
  • کد خبر : 29679
کلمات کلیدی
روح الله  نبی زاده
خبرنگار

روح الله نبی زاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب