برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1405/03/24 - 10:00
  • - تعداد بازدید: 41
  • - تعداد بازدیدکننده: 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zzqf

افتتاح اولین مهد کودک و کودکستان (بخش خصوصی) بیمارستانی ویژه فرزندان حوزه درمان در شهرستان میاندوآب

افتتاح اولین مهد کودک و کودکستان (بخش خصوصی) بیمارستانی ویژه فرزندان حوزه درمان در شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی میاندوآب، یکشنبه ۲۴ خردادماه سالجاری با حضور دکتر یوسف روستا ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب، دکتر رحیم زاهری ریاست بیمارستان و جمعی از مسئولین و کارکنان بیمارستان حضرت فاطمه(س) و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب ( اولین مهد کودک و کودکستان بیمارستان حضرت فاطمه«س») با همکاری بخش خصوصی افتتاح شد.

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب در اقدامی نوآورانه و در راستای حمایت و اجرای قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های کارمندان شاغل در بیمارستان با همکاری و همراهی بخش خصوصی، در پی درخواست‌های مکرر مادران شاغل و با حمایت ریاست و مسئولین دانشکده اولین مهدکودک و کودکستان بیمارستان حضرت فاطمه«س» افتتاح و گام مهمی در جهت تسهیل زندگی کاری و خانوادگی این عزیزان برداشته شد.

این مهدکودک و کودکستان در محیطی شاد، آرام و نشاط آور با ایجاد بستری مناسب در راستای رشد همه جانبه مشتمل بر ابعاد روانی، اخلاقی، معنوی، اجتماعی و جسمی کودکان آغاز بکار کرد.

  • گروه خبری : اخبار برگزیده
  • کد خبر : 29674
کلمات کلیدی
روح الله  نبی زاده
خبرنگار

روح الله نبی زاده

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب